sorry geen lintjes over, maar zal je er vandaag één sturen.. mijn cadeaus doen het weer *voor zolang het duurt* Eerst even boodschappen doen.. Langs het postkantoor en fruit halen.. ben er sowieso begin van de middag weer als Lenn slaapt
Dat is wel een goed idee.. heb nog genoeg dingen over in voorraad die ik niet meer kan gebruiken omdat ik die taken al heb gehad..
Dat heb ik dus ook van 1 iemand, krijg ik de kriebels van. Heb belsoten om diegene ook niks meer te sturen. Kreeg gisteren een clown voor t poetshuisje!
ik kan ook nog wenskaarten gebruiken heb die opdracht ook nog staan. @ Skye, ja dat klopt. ik ben nog steeds op zoek naar harken en mest
wie ben jij ook alweer blaine........ik heb 5 wenskaarten in de aanbieding voor je!! Hoeveel wil je er??
Waarom kunnen sommige een geroosterde kip sturen en zie ik alleen maar kebap als meeste energie om te sturen?
kebabjes zijn ook lekker hoor ik zou vandaag graag offers en schelpen krijgen... nog 4 en 7 heb 7x rook om te ruilen, 1 talent en 1 wierook... dus wie wil