Lees net op de hyves van FS dat de slechterik er in de loop van de week helemaal uit gaat.. Das maar goed ook, want dat ettertje zit er al 4 dagen in
O, dat is geweldig! Wordt er niet goed van, heb mn taak van de 9 potten kapot meppen in één keer nog steeds niet af, maar daar krijg ik ook weinig kans toe
Ik heb trouwens besloten om de mensen die me stomme cadeau's sturen waar ik totaal niks meer aan heb uit mijn hyves te gooien, beetje rigoureus misschien maar ben er nu echt klaar mee!
Heb ik ook aan gedacht, maar aan de andere kant, op die manier kan ik nog wel eens mensen blij maken die juist wel datgene zoeken wat ik totaal overbodig vind, omdat ik die taak allang af heb! Tenzij ze iedere dag een paashamer sturen, dan ben ik er echt klaar mee
Dan geef ik je groot gelijk haha. Heb laatst uit frustratie gewoon 12 hamers terug gestuurd naar iemand die dat dus ook iedere dag bleef geven, had er zo genoeg van
haha kreeg ook vaak dingen weer ik niks meer aan had, maar kon een ander er wel mee helpen gelukkig, dus was ze toch weer kwijt
Mogelijk, maar volgens mij heb ik daarna niks meer van dr gehad haha! Ach, genoeg vriendjes, dus krijg iedere dag genoeg kadootjes
Wat dat betreft heb ik dus ook genoeg vriendjes/buren dus om cadeau's zit ik niet verlegen. Die paar die ik er nu afgeknikkerd heb mis ik echt niet