uhm de wenskaarten taartdoos en spiegel zijn hier nog erg welkom dus mochten jullie er erg graag van af willen . Ach ze sturen tenminsten iets ik heb ook veel vriendjes erop die helemaal niks doen dat schiet nog minder hard op
oh dan stuur ik taartdozen naar je toe en kijk ik even of ik nog spiegels heb 31 taartdozen en 16 spiegels hahaha Ik heb van elk 10 gestuurd, als je er meer wilt hoor ik het!
Ik heb jou volgens mij nog niet in mijn lijstje staan Je mag me toevoegen: Deesdees Profiel - hyves.nl
He. net even 20 aardappels geoogst, maar helaas zat er geen aardappelpuree bij!! Sorry, hoopte dat ik wat mensen blij kon maken!! Hebben hier mensen mosschien wat spiegels die ze kwijt willen??? En ik ben nog op zoek naar 1 hark, dan is mijn taak af!! Zelf heb ik nog 2 schelpen die ik niet nodig heb
dees als je mn tweede account even toevoegd mag je daar dat bloemenzaad wel heen sturen.. ben daar bezig met mn bloemenwinkel Roelanda Profiel - hyves.nl
Ik moet nu nog 1 buur hebben die 5 tomaten plant en 1 buur die 3 aubergines en 2 pompoenen plant. Dan ben ik klaar!!