Even voor degene die een taartdoos willen....even je hyvesnaam vermelden, kan ik er 1 naar je sturen!!
ik vond het al zo vreemd, vanaf gisteravond geen berichten meer in het topic... Maar nu begrijp ik het, we hebben een deel2!! Mijn cadeautjes ronde vanmorgen weer gedaan. Ik moet nog 1 taartdoos, wie o wie kan mij helpen?? Skye, mijn hyves naam is Janine & Esmee En mn totempaal is ook bijna af!! (eindelijk...)
Ik heb net even terggelezen. Cadeaus bereiden moet ik dus in het dierenverblijf doen. Maar ik heb nog geen taak voor het dierenverblijf gekregen. Kan ik hem alvast bouwen of moet ik eerst de taak afwachten?
Ik kan ook heel goed de tulpen gebruiken, als je nog hebt. Als je een setje compleet hebt, kan je deze ruilen voor een boeket paarse bloemen toch?
Ik ben ook een anjer taak begonnen. Misschien als we allemaal een anjertaak nemen en hopen dat de kleuren een beetje verdeeld zijn dan kunnen we elkaar aan anjers helpen. Heeft er iemand 1 mest voor mij te leen om in mijn wensenlijstje te zetten? Had er 1 op voorraad vanmorgen maar die heb ik weggegven.