Maar heb je ook de opdracht ervoor? Ik moet nog steeds 5 mollen.:x Ik zal je aardappels even water geven.
Ik mag weer bouwmateriaal gaan verzamelen, de anjers enzo laat ik nu maar weer even gaan, mn boompjes moeten eerst volwassen worden om beren te kunnen meppen Ik heb alles nog nodig, steen, riet, hout, rotan en verf. Wie heeft er iets over voor me!? Anders graag via de kadootjes!
pfff ja die vossentaak... blijft hier ook maar open staan. Moet er nog 12... terwijl ik toch genoeg kippen en ganzen heb/had staan.
Hier net zo, erg he?! Ik moet zelfs nog 4 steaks en 3 aardappelpuree, het schiet echt niet op. En nog een vraagje, je moet voor een taak een bos bloemen of zoiets ruilen, hoe doe je dat nou eigenlijk? Dankzij iemand die mij zo'n blauwe roos gaf heb ik deze collectie compleet en nu heb ik op ruilen gedrukt, maar hoe nu verder? Edit: de taak is verdwenen, heel apart.
Nijntje27, mijn taartdoos is verstuurd!! Kan iemand mij vertellen hoe ik nu rozen kan kopen. Heb de eerste bloementaak af (2x gedaan zelfs) en heb nu dus 2 rozen. Kan ik ze nu niet gewoon zelf kopen ook! Dan gaat het water geven wat sneller!!
Marleen, zou ik 1 roze, 1 gele en 1 oranje tulp van je mogen? Ik hoor wel wat je er voor terug wilt. Thnx!!
Nou krijg ik de taak 'verzamel 2 totempalen als trofee', moet ik dan wéér een totempaal bouwen? Heb hem net af...
Nee gelukkig niet zeg! Je kan 1x per 24 uur de trofeeën verzamelen door op de totempaal te klikken. Je kan dat trouwens met meer gebouwen.
Als er iemand nog een cadeautje mag uitdelen ik zoek nog 1 aapje, 2 snoepjes en 3 fluitjes, dan is deze aaptaak ook weer klaar.