wat voor een boompjes ik heb er zat staan in mijn oerwoud of moet je hem zelf planten die heb ik misschien ook nog wel spinnekop ( jennie)
Is er nog iemand die toevallig riet over heeft? Ik heb er nog 3 nodig ... en 1 verf en 1 steen om mijn trainingsplek af te maken
Dank je wel. Kan ik jou nog ergens blij mee maken? heb de cadeaus al verstuurd maar misschien heb ik nog iets op voorraad voor je?
Een roze anjer? En misschien heb je iets anders van het bouwen over of voor de totempaal aan schelpen e.d. Kijk maar.
de blikken die je gratis mag weg geven (zit nog in het begin van het spel) ik stuur je wel een boompje spinnekop (jennie)
Proest, als ik nou eerst die stomme anjertaak eens zou kunnen kopen Zal even kijken want ik heb nog wel schelpen. Heb ze zelf nog nodig maar die krijg ik tegen die tijd dan wel weer van iemand
Moet er nog iemand tomaten water geven? Ik heb net een hele rij gepoot in de hoop dat ik er bij het oogsten een marmot mee kan vangen
Ik ben nog steeds aan het wachten tot mijn bomen groot genoeg zijn maar dit duurt echt lang! Weet iemand hoe lang het duurt van jong boompje naar echt boom? Ze staan volgens mij al 1,5 week