Als iedereen morgen die ene zonnebloem water wil geven dan is hij sneller verdort. Echt sorry Wendelaa.
Ben helaas net bij je langs geweest, misschien kan ik morgen nog water geven, maar mogelijk is hij dan al bezig met zn verdorringsperiode
En geoogst, dank je wel. Helaas zonder marmotten (want daar ben ik naar op jacht). Ik moet er nog 11 verjagen
Ziezo, eerst wat bloementaken gekocht, deel van de buren geholpen (probeer allemaal nog voor elkaar te krijgen), cadeautjes uitgedeeld en nu bij mijzelf kijken wat ik nodig heb! Nog 2 harken en 4 taartdozen... Dat begint erop te lijken! Vraagje over de taak roos. Ik moet rozen water geven, maar hoe kan ik daaraan komen als ik nog geen bloementaak heb afgerond?
Ik heb geluk vanavond denk ik haha, nog een aangevreten pindadop! Is er hier nog iemand naar op zoek!?
Nee echt, ik heb vanavond al minstens 50x geoogst maar niet 1 marmot. :x Ik zal die pompoenentip eens gaan proberen
Dan ga ik de ZP-meiden ff langs Edit: ik kan niemand vinden die het nodig heeft, dan komt het wel een keer!
Balen, ik heb er vanavond al een stuk of 4 gehad, maar vooral bij de pompoenen. hopelijk werkt dat bij jou ook
Thnx! je hebt me toch nog gered haha. Ik heb haar er idd instaan met t andere account. Dus alles is opgelost