hoe hebben jullie die taak klaargekregen waarbij je 20 abrikozenbomen water moet geven? Ik kan ze alleen maar oogsten. O Ja, moet bij de buurtjes
Kan je daar losse rozen kopen dan??? Je kan daar toch alleen maar roos-taken kopen??? Of zie ik iets over het hoofd??
Heeft iemand mais en zonnebloemen staan? Die moet ik voor een taak water geven. Die bloemenhuis taak schiet echt niet op, krijg zelden bloemen van mijn bloemen terug.
Ik heb een gele en een oranje gegeven de roze was al op! Graag zou ik iets van mijn wensenlijstje ontvangen of energie!
En dan krijg je opnieuw een roostaak en als je die klaar hebt dan staat de roos in je voorraad en kun je hem neerzetten.
Senninha, heb je een aapje gestuurd. Krijg ik een wenskaart, staat niet in mijn wenslijstje, zo irritant Geef gewoon waar iemand om vraagt of geef energie haha. Nou ja, maar weer verder met de verzameling bouwmaterialen!!
Heb niks meer op voorraad en kan je niks meer geven vandaag. Zal hem voor morgen op je lijstje zetten. En dan neem ik aan op je nieuwe account?
Had ik ook vandaag, heb hem ook gelijk weer doorgeschoven. Als ik niks kan geven uit het wensenlijstje doe ik altijd energie, komt altijd wel van pas. Aapje haal ik uit de lijst.
Dank je wel, maar was al bij je geweest langs geweest helaas. De zonnebloemen kom ik morgenochtend wel water geven als ik weer mag komen helpen .
Ik heb nu ook 2 anjers staan. Eerst nog een paar keer water geven en dan zien wat voor kleur ze hebben. Als het maar niet 2 dezelfde zijn. Marloes, jij hebt er nu toch ook een paar staan, als we nu 5 kleuren hebben samen kunnen we ze uitwisselen. Zei ze heel wishfull.
Zal wel in één keer naar iedereen verstuurd zijn! Ach, krijg ook vaak genoeg wel goeie dingen hoor van die persoon! Maar krijg ook standaard van iemand (niet van ZP) iets wat niet op mijn lijst staat. Ze krijgt nooit meer iets van me terug, maar toch stuurt ze iedere dag haha. Ach, iemand anders maak ik er dan weer blij mee