Ik heb nu een blauwe lelie, roze cactus en een groene? cactus (4e plaatje) en roze roos dubbel, wie heeft daar belang bij?
Ik had net bij het water geven van mijn planten een oranje roos, terwijl ik geen oranje roos heb staan. Denk dat die van de paarse roos kwam die je krijgt als je een collectie wisselt. Dan kun je op die manier toch aan andere kleuren komen!
wow, een hoop bij te lezen Ik maak hieronder even een lijstje aan spulletjes die ik nog weg te geven/ te ruil heb! Dan roep maar of je iets nodig hebt. heb veel ganzen stof 30 kleding te veel wierook talent vlaggetjeseierhamer taartdozen schapenmelk appelsap alle dingen van de slang heb ik een aantal keer roereieren kippensoep kebab van schapenvlees worst ganzenlever maispap erwtesoep aubergine schotel berenvlees alle wilden bloemen blauwe roos Die dingen heb ik allemaal teveel, misschien dat iemand nog wat kan gebruiken. Graag zou ik lintjes willen! En mest, en 3 springvereb,3stickers,3 tandwielen, en 3speelgoed
Ik heb trouwens een les in de totempaal gekocht dat je bij het voeren van het vee 50% meer verdiend, dat is ook lekker natuurlijk!!
Zo, ik ga ossen inkopen, een flinke stoot krachtvoer geven, alles even voeren en daarna maar weer verkopen! Ben benieuwd wat het totaal oplevert