Ik heb die opdracht ook nog steeds! Sla steeds die slang al erg vroeg. Heb nu voor de derde keer die slechterik uitgekocht, moet nu wel keer klaar zijn hoor. Maar ik vind het maar een nep spel eigenlijk, ik sla alleen maar de standaarddieren en bijna nooit die speciale. Kan gewoon geen toeval zijn...
Idd die speciale dieren sla je bijna nooit, erg jammer. Vaak blijft er 3 over en dan sla je dus die slang en die 2 speciale blijven dan over en die heb je dan niet, erg jammer. Heb die slechterik laatst ook uitgekocht:x
de slechterik gaat er in de loop van de week helemaal uit omdat hij na 3 dagen alsnog blijft hangen in het huisje.. Dames, ik ga morgen verder.. ben bekaf.. ik duik dus vroeg mijn mandje in
Ik heb wat dat betreft toch wel aardig wat geluk gehad, heb veel speciale dieren op mijn landje staan...heb er zelfs al wat verkocht ivm ruimte gebrek.
Hoe bedoel je hij gaat er helemaal uit? Ik heb hem nu al drie keer moeten uitkopen omdat hij er nooit meer uitging. Nu net weer 6 dagen gewacht en weer ging hij niet pleite. Gaan de beheerders hem er helemaal uithalen, bedoel je dat? HOPE SO!
Ik heb over: 4 gele rozen 8 witte rozen 3 gele tulp 1 witte tulp 2 oranje lelie 4 roze vlinderorchidee 1 oranje vlinderorchidee 3 blauwe chrysant 7 gele cactus 1 witte cactus 1 witte aronskelk Even weer up
DeesDees ik weet dat je me al een bloem hebt gegeven vandaag maar mocht je van je gele cactus af willen
Ik heb over: 4 gele rozen 7 witte rozen 2 gele tulp 1 witte tulp 1 oranje lelie 3 roze vlinderorchidee 1 oranje vlinderorchidee 3 blauwe chrysant 5 gele cactus Even weer up lijstje weer bijgewerkt
hoihio, mag ik effe een vraag stellen over de bloemen...kom er namelijk niet uit hoe krijg je cactussen (deze ka nik niet kopen in de winkel) kan je van een rode roos (bijv) ook een andere kleuren bloemen (om te verzamelen krijgen) of moet ik dan nieuwe bloemen planten? en hopen dat die de goeie kleur krijgen? alvast bedankt