Cactus geel/wit/oranje Lotus paars/roze/wit Aronskelk heb ik alleen paars en viooltje heb ik alleen geel.
Gejanne, aardappels water gegeven! Marleen, thnx voor de roze tulp! Toch snap ik die tweede totempaal trofee niet. Ik heb tijdens het bouwen van de totempaal wel 2 trofeeën gekregen (2x dezelfde). Nu staat er dat ik 1 trofee heb. Telt die dubbele dan voor 1 trofee?
Je moet 2 keer trofeen halen. Dus nu en bv morgen nog een keer. Die dubbele telt inderdaad voor 1 trofee! Morgen nog een keer en dan heb je hem!
Waarschijnlijk heeft hij er nog maar één mee geteld, ik had er van tevoren ook één die hij niet meetelde. Maar als je morgen de trofee nog een keer ophaalt is hij verzameld, had ik vanmorgen ook. Moet nu steaks en aardappelpuree verzamelen
thnx voor de uitleg over de trofeeën van de totempaal. Daarna dus steaks en aardappelpuree? Nou dat is niet gemakkelijk voglens mij, want die zie ik hier regelmatig als oproep langs komen. Meiden, ben er vandoor. Lekker nog even in de tuin zitten. Tot morgen!
Het is niet een trofee als zijnde het plaatje voor je collectie. Je krijgt gewoon iedere dag wat als je je trofeeën kan innen en soms zit er ook een plaatje voor je collectie bij. Maar die hoef je niet te hebben voor je opdracht. Dus als je morgen weer op de totempaal klikt om je trofee te innen is je opdracht klaar.
Die steaks en aardappelpuree is een moeilijke taak heb er ruim 1 week over gedaan! Heb nu helaas niets in voorraad voor jullie zodra ik iets heb meld ik het hier wel even!
Maar en daarna geen van die 2 meer gehad. Ik geloof wel 1x een aardappelpuree en daar heb ik toen gelijk iemand blij mee gemaakt. Heb je ze ook in je wensenlijstje staan?
Ik vind die opdracht met de mollen ook niet leuk en daarbij heb ik nu de opdracht dat ik 2 aangevreten pinda's moet hebben van de mol, mja als de mollen niet willen komen dan ook geen aangevreten pinda's natuurlijk.:x