Heeft er iemand nog lintjes over? Heb ze laatst net weggeven, maar ben ze nu nodig voor een taak in de totempaal. Al is het er maar 1, dan kan ik ze in mijn wensenlijst zetten
de cadeautjes uitgedeeld! Iemand toevallig nog een steak over?? En die eiken, wat duurt het lang voordat die volwassen zijn zeg... Kan zo mijn anjertaak niet afmaken....
Hier net zo nijn, heb heel wat eiken staan, maar als je ze kapt staat er nog steeds 1/4,voordat 12 is zijn we wel tijd verder
ik moet nog 1 puree en 2 steaks ik oogst me gek aan die aardappelen en ben heel lief voor de osjes maar krijgen ho maar
Maar dan krijg je toch geen beren?? Net mn laatste steak gekregen, maar veel ossen. Blijf dus sparen voor jullie!!
nee, maar je moet toch ook 5 eiken omhalen? Dat doe ik altijd met nieuwe boompjes en voor de beren hak ik en pijnboom om
Morguh dames Ik heb voor de liefhebber 2 steaks!! Gisteravond kreeg ik er ineens 2 achter elkaar Ik wil ze het liefst aan 2 personen geven, zodat ieders er één heeft... wie o wie??