ik kan al vanaf het begin geen taken kopen maar meerdere hebben op dit moment het probleem dat het eerst wel kon en nu niet meer raar he
oke alleen in de hyves is dus nog steeds niet goed kan je ze niet eerst naar een ander sturen dat die ze naar mij doet
Ha meiden, ben ik weer na een dagje werken! Ga zo mijn kadootjes uitdelen! Iemand bijzondere wensen? Anders ga ik gewoon de lijstjes af!
Ik heb Veronica wel volgens mij, dan stuur je ze naar mij, stuur ik ze door! Edit: heb ff gekeken, maar ik heb dr! Stuur maar door
@ Antares, nee heb ze nog steeds niet binnen , balen dat ze zoek zijn. Hopelijk komen ze morgen nog. @ Elsie, elefnei krijg je ook door het volbrengen van een huisdiertaak. Nog even mijn bloemenlijstje. Bloemen. Ik heb nog nodig. Viooltje, blauw en wit Hyacint, oranje Tulp, roze en oranje Heb nog dubbel. Roos, roze en blauw Tulp, geel cactus, roze, blauw, geel en wit aronskelk, blauw en geel Lotus, blauw en wit Lelie, blauw
jaa ben er (nog) wel hoor.. Maar Veroon, ik heb je wel op mn hyves volgens mij, maar niet in mn fs lijst maar goed, die spoort sowieso niet.. word er ook constant uit gegooid..