nou roelanda 30 aubergines geoogst en geen enkele mol volgens mij zit dat gewoon fout in mijn spel dat kan toch niet Heb nog geen enkele mol gezien en al ruim 1000 gewassen geoogst in 3 dagen
@ Brenda, balen zeg alweer de slechterik dat schiet niet op. Je hebt je hotel toch klaar dan kun je lucy toch inhuren om een keer te voeren. Hier ook geen laatste plaatje van de beer. balen van je mollen, heb je ze ooit wel eens gehad?
ja volgens mij een keer helemaal in het begin toen ik begon te spelen maar zowiezo afgelopen maand geen enkel keer. Lucy heb ik vanochtend gebruikt kan pas weer over 2,5 uur
dankjewel scheelt weer ja heb gisteren ook al een bugformulier ingevuld met 3 andere problemen schiet lekker op he hahaha. over de schatkamer slechterik 12 dagen achter elkaar over dierenwinkel geen taken en over buurtjes die niet in de lijst verschijnen kunnen de mollen er ook nog wel bij toch?
ik krijg trouwens van iemand uit mijn lijst elke keer huisdieren spullen het ei en vacht haha voor de dierenwinkel maar dat staat helemaal niet in mijn lijst denk dat ze wil dat ik het terug stuur want ze heeft het zelf wel nodig
Goedemiddag. Tijd om weer ut te delen Joyce, speelgoed aapje Brenda, Berenklauw Patricia een melkemmer Els een rotan Veroon dieren Is er iemand die voor mij taartdozen heeft?
Krijg ik dus ook steeds, maar ik vertik het om terug te sturen! En ze krijgen dan ook geen kadootje terug, spijt me echt, maar een wensenlijstje is er niet voor niks.
ik heb ze uiteindelijk verwijderd als buurtjes.... al werkt FS nog niet mee. zo, nog 19 pinda's en dan KLAAR!!!!
Goedemiddaaaaaaag Hoe het kan begrijp ik niet maar op de laptop van vriendlief doet alles het ineens weer. Op mijn eigen niet Maar ik ben allang blij want ik kan eindelijk weer iets doen. Ga zo de buren bezoeken en ben al begonnen met cadeaus uitdelen. Iemand nog speciale wensen die niet in de lijstjes staan? Oh en ik kreeg net weer een gele roos die ik al had. Liefhebbers? Zelf spaar ik nog bloempotten, iemand die over toevallig?
Nog 19 zaaien of oogsten!? Ik heb het zaaien er opzitten, moet er nog kleine 400 oogsten, maar die staan als het goed is op mijn landje
Nee inderdaad, dat werkt hier ook nog niet. Heb ook iemand eruit gemikt (op eigen verzoek hoor) en die is geen vriend meer maar wel buur
Heerlijk, dus je bent bijna van je taak af Volgens mij kan ik de laatsten donderdagmiddag oogsten! Kan ze ook niet meer zin haha, kan ik mn landje weer leuk maken! Moet alleen nog wat marmotten meppen, hopelijk willen ze nu wel komen!
Misschien een tip voor de marmotmeppers; bij mij ging dat het beste met tomaten oogsten. Ik zette er 20 neer en meestal kwam er dan wel een keer zo'n beest. Soms trouwens ook pas na 60x maar je kunt het proberen en het gaat lekker snel.