Met die collectie kun je helaas geen gewassen sneller laten groeien en dus ook niet eerder oogsten Je kunt er alleen verdorde gewassen weer mee op doen bloeien, je hebt er dus vrij weinig aan! Ik kan er nog 35 ruilen, van de pindacollectie
iemand 15 harken liggen waar die niks mee doet ik wil een paar taken wegwerken dit is die roostaak die ik al vanaf het begin heb jennie
ik heb net een oranje lelie gekregen heeft iemand interesse volgens mij zijn oranje bloemen toch schaars jennie
Nee helaas heb zulke dingen niet meer in voorraad alles al weggegeven wat ik in voorraad had Ik moet nog steeds 1 melk emmer dan is mijn taak klaar
Mest heb ik niet op voorraad en gratis cadeau heb ik je al gedaan kan hem morgen wel geven en zijn er geen bloemen die je nog moet??
heb ik nodig: viooltjes: oranje hyacint: blauw, oranje heb ik over: Roos: 4x oranje, 1xgeel Tulp: 1xblauw, 2xwit Lelie: 3x blauw, 1xgeel cactus: 10x roze,2x blauw 4x geel, 2xwit, vlinderorchidee: 2x geel hyacint: 1x geel chrysant: 1x wit aronskelk: 4x wit, 2x oranje anjer: 1x geel, 1xoranje, 1x blauw lotus: 2x geel Dit is mijn nieuwe bloemenlijst zit er iets tussen jennie?
word er nog steeds uitgeknikkerd elke 2 minuten als het morgenvroeg nog zo is pleur ik er een melding uit naar de beheerders..
he brenda dit moet ik nog schrik niet tulp roze lelie wit/geel vlinderorchidee roze/blauw/wit/oranje chrysant roze/blauw/geel/oranje hyacint roze/blauw/wit/oranje aronskelk roze/blauw/wit/oranje viool roze/blauw/wit anjer nog alles lotus roze/geel heb je dit allemaal jennie
dat is echt balen had er meer over gelezen op het forum had gehoopt dat alles opgelost zou worden maar weinig verschil