patricia heb je toevallig voor mij ook een hyacint oranje en blauw of viool oranje ik heb een hele lijst met dubbele
@ spinnekop: je hebt geluk, ik krijg net weer een hark van iemand (wat moet je met die zooi die niet in je lijstje staat, maar dat terzijde ) Als je ze in je lijstje zet komen er dus 3 aan
Heb ik nodig: viool: oranje hyacint: blauw heb ik over: Roos: 3x oranje, 1xgeel Tulp: 1xblauw, 1xwit Lelie: 2x blauw cactus: 12x roze,2x blauw 4x geel, 2xwit, vlinderorchidee: 1x geel aronskelk: 3x wit, 2x oranje anjer: 1x geel dit is mijn lijstje
ze staan in mijn wenslijst en daar staat dan een kadootje bij als je die aanklikt dan kun je ze wel geven, kwam ik ook vorige weke eindelijk achter hoe anderen dat deden . Ik zag de bloemen helemaal super!!
Hoe kan dat nou? Heb je er nog helemaal geen dan? Of is dat weer zo'n fijne bug dat er geen caedeautje bij staat? Nou, ze lopen niet weg en ik bewaar ze voor je hoor
heb er inderdaad geen desmo oke blaine dat is fijn het is ook een hele oude taak nog ik wil er vanaf jennie