els en veroon heb je ingehuurd. Jennie, heb je de hark gestuurd. de rest komt later vandaag wel, nu eerst weg.
Ik heb nu de taak van de 12 koeien kopen en 12 volwassen koeien verkopen! Hiervoor was dat 12 ganzen en 12 schapen ed!! Weet iemand of hierna misschien 12 ossen komt ofzo?? Dan kan ik alvast 12 ossen neerzetten namelijk! Iemand enig idee!!
Heb je ingehuurd heb senninha haar bot cadeau gedaan de rest ga ik zo geven en heb een stomme fout gemaakt moest 40 mais oogsten waren vanochtend eindelijk klaar wat denk je waren het er 39 nu moet ik weer 12 uur wachten op 1 mais dus als jullie komen buurten heel graag mijn mais water geven
dank je wel zag nu net dat jij ook ingehuurd moest worden maar heb er al 2 gedaan als je morgen nog steeds moet dan huur ik je in oke. Heb je gisteren wel ingehuurd maar waarschijnlijk niks opgeleverd
Veroon, zal je straks ook inhuren! Wacht even tot mijn pompoenen rijp zijn, dan mag jij ze voor me oogsten haha!! Brenda: Oh, zo irritant. Heb ik ook een keer gehad, dacht ik eindelijk klaar te zijn met een taak, miste ik 1 gewas. Weer een halve dag wachten. Tegenwoordig zaai ik er dus altijd een paar extra, voor het geval ik niet goed geteld heb! Zal je mais zo even bewateren hoor! Hopen dat 12 mensen dat doen, dan is ie zo rijp!
Je kan wel zaaien van tevoren, hij rekent de geoogste gewassen dan wel mee als je de taak dan hebt. het zaaien wordt dan niet meegerekend!!