Hoi meiden, ik kom er niet uit, wie kan mij helpen. Ik heb net mijn dierenwinkel afgebouwd en nu moet ik een dierentaak kopen maar waar kan dit. Als ik in mijn dierenwinkel kijk dan staat er niks
Dan heb jij het zelfde probleem als mij en vele andere het is een fout in het spel ze zijn al bezig om naar een oplossing te zoeken.
Seninha wat had jij nou ook alweer nodig? Veroon zal even kijken, ik heb nog een spiegel geloof ik *yep, verstuurd*
Ik zag het zo juist, helemaal super bedankt. Ik kreeg net weer een roze viool had jij daar nu om gevraagd want dan stuur ik je die nog even. Ik zoek nog 1 roze tulp, wie heeft die voor mij?
flauw hoor dat ik hem dan niet mag dames . Jennie, zocht jij nu die roze viool nog? Of was dat iemand anders? Ik zie nu je antwoord dus komt er aan.
oh ik had er niet eerder specifiek om gevraagd hoor wil hem voor niemand haar neus wegpikken hoor ik heb nog zoveel bloemen nodig jennie
nee brenda ik ben je niet vergeten hoor jij staat bovenaan gaat je wel flink wat kosten ga maar vast 30 gebraden kippetjes sparen jennie
Nu nog maar 2 Heb je voor mij toevallig nog een spiegel (gratis cadeau?), of een taartdoos, of lint, of bouwmateriaal?
ik ben ook weer hele avond van de partij op fs. de tv heeft storing hier dus dan maar lekker op de laptop iemand nog wat nodig? heb nog 30 kado's om weg te geven!