Heb ik jou al een cadeau gegeven vandaag? dan kan ik in ieder geval nog iets weggeven. Ik zal ook even in mijn voorraad kijken *bedenk me net dat ik jou nog niet heb gegeven omdat ik niet wist wat je wilde en ik geen snoep kan geven want dat is het enige op je lijst, toch? Ik stuur je een halsketting* Joyce met hond toch?
ik schaam me eigenlijk om deze vraag te stellen ik ben nu wel bloemen aan het sparen maar wat kun je met die paarse bloemen die je ervoor krijgt jennie
Neerzetten Je krijgt daar alle kleuren bloemen van dat soort van, maar volgens mij is daar ook een foutje mee want die bloemen blijven niet in je collectie staan na het verversen. Ik doe het omdat ik mn collecties allemaal compleet wil hebben
oke dus gewoon leuk om de collectie bij elkaar te krijgen nou daar ga ik voor hou er sowieso van om alles compleet te hebben jennie
Oh jee, ik heb niks op voorraad dus kan het niet in mijn lijst zetten. Suf zeg Even kijken of er nog een andere mogelijkheid is
Nope dat gaat dus niet lukken. Nou dames, weten jullie wat je morgen aan me mogen geven Lastig te onthouden als het niet in mijn lijstje staat alleen