Als je het poetshuisje af hebt zie je daar twee tabbladen zeg maar, je moet degene aan de rechterkant, formule staat er volgens mij, een taak kopen!
pfffffffffffffffff kan nog steeds niets!!!!!!!!!!!!!!! Spinnekop, had je een roze bloem gestuurd welke weet ik niet stond in je lijstje.
ik heb wel een roze bloem gehad heb even niet gezien of ie van jou kwam bedankt ! wat balen dat sommige niets kunnen wordt straks een flinke inhaalbeurt ik heb je iig elke dag braaf een cadeau gestuurd jennie mest nog steeds niet binnen senninha
Dat is balen, want ik heb hem echt verstuurd. Soms zit er een vertraging op, krijg vaak genoeg binnen van mama's hier rond 3 of 4 uur 's morgens en dan op verschillende minuten. Kan me gewoon niet voorstellen dat er 's nachts zoveel actief zijn hier.
ik heb wel een nieuwe opdracht voor je stuur jennie zoveel mogelijk spullen flauw he , is wel jammer had jij die dierenwinkel en zo ook al klaar of kun je daar ook niets mee zoals zovelen jennie
ja dat van die vertraging viel mij ook al op , ik hoop echt dat ie nog komt ik heb nog 1 bloementaak open staan een hyacint ik zit ook nog met deel 3 van de moederdagtaak moet nog cadeaus maken heb er 4 maar niet genoeg hout en linten jennie