Volgens mij zijn ze vanmiddag weer bezig geweest met van alles. Het lijkt er op dat mij alles weer werkt, maar nog even afwachten. Ik krijg wel veel cadeaus die niet in mijn wensenlijstje staan, maar of dat iets met de bug te maken heeft? Oh en ik snak nog steeds naar bloempotten, daar kom ik maar niet aan Is er iemand die me er 1 kan sturen zodat ik die in mijn wensenlijstje kan zetten?
ik kan het wel gewoon spelen, alleen dus het bekende dierenwinkel probleem, als mensen me willen toevoegen op hyves ben ik te vinden zoek even op kadootjesenzo en dan vind je me wel (wel bij hyves niet personen)
dank je wel voor de kadoos bijna compleet voor de totempaal nog nodig 4 blokken hout 2 riet wie kan me er mee helpen
super bedankt Moet nu 3 tenten en een kampvuur neerzetten dacht doe ik wel even maar kost iets meer dan verwacht
Ik heb net even mijn hele veld vol gezet met erwten. Duurt weliswaar 2 dagen maar morgen moet ik de hele dag werken en 's avonds de avond 4 daagse stand bemannen en donderdag ook de hele dag werken. Dan zijn ze mooi donderdag avond klaar. Zo krijg ik ook weinig onkruid op het veld want had vandaag alleen al 25 bomen en dan heb ik het nog niet over het onkruid en stenen e.d. Dan geef ik mijn energie liever uit aan het oogsten dan aan onkruid wieden.