Ik heb weer een vreemde boerderij.. Met klavers, 699 energiepunten.. Pff. Ik vond het spelletje zo leuk.. En heb superveel forest-story-vrienden.. maar mijn kado's komen niet eens aan!! En niks doet het. Stom spel.
zo meiden ik ben weer terug van vakantie! Ik heb mijn tuintje weer op orde. Omdat we nog lekker 2 dagen vakantie hebben zal ik hier niet veel zijn. Ga jullie wel weer elke dag een cadeautje sturen!! Bedankt nog voor de lading cadeau van de afgelopen 2 weken!! Zou iemand mij huisdierspeelgoed willen geven dan kan ik die in mijn wensenlijstje zetten
Ik denk dat als ik over 3 weken op vakantie ga mijn hele veld vol zet met pinda's en dan laat verdorren. Als ik dan na 3 weken terug kom laat ik het in 1x opbloeien en kan ik oogsten en geen last van onkruid e.d.
Ik ben al bij je geweest vandaag, maar heb je iets gestuurd om ze weer op te laten bloeien, alleen moet je het even inruilen.
Helaas wat minder alleen maar visite gehad dus nog niet lekker uitgerust en geen tijd voor alleen ons gezinnetje gehad helaas!! Wat zou er niet meer kunnen werken dan??
Bij sommigen werkt niks meer. Of worden er na een minuut uitgegooid, kunnen geen cadeaus meer versturen enz.
Welk level zit jij, want je staat er of niet tussen of ik kijk over je heen. Heb net zelfs samen met mijn zoon gekeken maar ook hij zag geen nieuwe foto er tussen staan.
echt mega offtopic maar heb net een barcode gemaakt van mijn hyves Dus als jullie via je mobiel mij wilt toevoegen (wat redelijk ongebruikelijk is eigenlijk) dan kan dat! Scannen maar!