Level 41. Mijne is ook weer van slag, krijg een hele rare boerderij. Voordat ze met nieuwe spelletjes komen moeten ze zorgen dat de oude het goed doen :x
Duurt even voor dat ik me trainingsveld af kan krijgen.Heb nog erg veel nodig ervoor, Moet nog 6 rotan, 5 hout, 5 verf, 6 riet, 6 steen WIe kan me helpen
Nog teveel Voor hotel: 10 rotan, 9 blok hout, 2 verf, 9 riet, 8 materiaal van steen. Verder nog: 5 wenskaarten, 8 spiegels en alles voor bloemenwinkel en dierenwinkel... Leuk spel, maar hard gaat het niet, haha.
Volgens mij heb ik nog ergens een wenskaart in de voorraad. Het is niet veel maar alle beetjes helpen toch?
wie het kleine niet eert Heb overigens nog taartdozen, wat lint en geloofskaart op voorraad, iemand daar iets van nodig?
Nee hoor je kan ze vanuit je eigen voorraad geven maar alleen als je buurtje het in het wensenlijstje heeft staan. Ik bedoelde meer dat je nog een aantal opdrachten krijg waar je aardig wat lint voor nodig hebt. Heb je alle totempaallessen al gehad? Sommigen kosten o.a. 20 linten.