Zo, heb niet veel tijd gehad de afgelopen dagen! Heb net wel wat kado's verstuurd. Sorry, heb nu ook niet veel tijd dus heb iedereen een halsband gestuurd! Sorry als je die dus niet nodig hebt! Maar ik dacht dat dat vast wel iets was wat iedereen nodig heeft, zo niet, stuur het dan aan iemand die het wel nodig heeft! Ik zal morgen iedereen weer aan zijn eigen wensen voldoen!! En dan zal ik proberen hier ook weer wat meer aanwezig te zijn zodat ik mensen kan helpen als ze iets nodig hebben! Heb namelijk toch wel behoorlijk wat in voorraad! Ga nu weer afsluiten en zie jullie morgen wel weer!
jaaaa ik kan ook weer spelen!! kon eerst me hele tuintje opruimen, want een onkruid als je een week niet kan spelen! pfff maar het is bijna opgeruimd hihi. alleen mijn hotel die bijna af was is verdwenen
tijdje niet geweest,en eindelijk weer ff bezig met fs. wie kan mij helpen,heb taken en krijg ze niet volbracht. moet nog plaatje 1, en 5 van de anjers,om een paarse anjer te ruilen. moet ook nog 2 pindadoppen. ruil een vaas paarse bloemen( hoe doe ik dit) en meot nog 3 abrikozen hebben. ik heb genoeg om te versturen,geef maar een gil. naam raymond,nikki en lisanne
jaaaaaaaaa, ook ik kan weer in mn dierenwinkel... eindelijk! nu ff marmot gaan zoeken bij welk gewas kreeg je dat ook alweer?
dan je andrea,nog 2 te gaan ja dat vraag ik me ook af,moet ook nog de marmotten en de vossen. waar krijg je die inderdaad bij
jaah mijn spellete doet het weer, helemaal blij . Kan nu ineens heel andere kado's geven, dus dat is wel vreemd. En vraag me af wat ik met een luikse deken moet, iemand een idee? Ik heb nieuwe taken en zoek dus wezelaffiches wie heeft voor mij zodat ik hem in mijn wensenlijst kan zetten? meer mag natuurlijk altijd. Ik zoek ook nog steeds een roze tulp, wie heeft die nu voor mij?
wil iemand mij een speelgoed huisdier cadeau geven (is gratis) dan kan ik dat in mijn wensenlijstje zetten!