Was even eten maar hij komt er nu aan. @ Candijtje, dan moet je huisdier eerst level 80 zijn en dan geloof ik kietelen met een paardje en dan kan hij mee.
kan iemand mij aub een hobbelpaard sturen... dan kan ik hem in m'n wensenlijstje zetten G.Marloes.S,T&baby... level 64
wie heeft er 2 huisdierenvoer voor me? en wie heeft er tomaten en pompoenen staan die ik water kan geven?
Potverdorie, heb ik na 4 dagen eindelijk een deel van de pindataak klaar, heb ik nu geen vrienden meer, dus kan ik geen nieuwe planten. Kan niet alles oogsten omdat ik dan aan de 500000 zit, dus moet ik maar wat onzinnigs gaan kopen!!! Dus kan ik helemaal geen cadeautjes versturen en geen pinda's oogsten. ZO komt die taak nooit af, na 2 weken zit ik er nu net weer 4 dagen op.
haha j klote taak is dat he. ik heb m nu ook. tis dat die pinda zo belachelijk duur is, dus kan er niet zo veel planten nu. en heb mn buurtjes vandaag allemaal al gehad. geen money dus vandaag meer.
als je wat geld hebt, moet je ossen kopen en dan de collectie van de beer omruilen en daar worden dan je ossen ineens volwassen van en dan ze eten geven en dan gaan verkopen.
Butter: ja klopt, die tip kreeg ik tijdje terug hier van iemand. Maar ik krijg dat ene plaatje van Beren maar niet. Die pootjes.
Pff, die pindataak schiet ook maar niet op! Moet er nog 400 planten! Gaat nog wel even een tijd in beslag nemen!! Verder heb ik wel de berenpootjes, maar geen ruimte om ossen neer te zetten hahaha, alles is in beslap voor mijn pinda!! Ben alleen nu nog naarstig op zoek naar de laatste 2 plaatjes van de anjer! Kan die verdomde moederdagtaak ook eens uit mijn lijstje!!
Ah super!! Nu is de moederdagtaak eindelijk af!! Niet dat ie heel schokkend was qua beloning, maar hij is wel uit mijn lijst!!
Ik heb alleen nog de pottensla taak dus dat zet ook niet veel zoden aan de dijk met mijn minnaar in het schattenhuis.
Ik ga naar bed toe aangezien ik al om 6.10 uur vanmorgen op het werk was. Speel ze nog en tot morgen.
Ik ga ook afsluiten!! Mannetje komt zo thuis en dan nog ff een baantjer aflevering kijken!! Hebben ondertussen alle seizoenen, maar de laatste nog niet helemaal afgekeken!!