ik heb gelukkig nog taken genoeg en plant dus zo nu en dan wat pinda´s dan kom ik ook ooit wel aan de 1500 . de collectiebeer werkt dus niet he op dit moment ik dacht dat ook blij te doen mara helaas @ Elsie, nog nodig dat er wat geplant wordt voor water geven? Ik ben ondertussen ook bezig met mijn poetshuisje dus die prut daarvoor is ook welkom heb nog niks dus kan het niet in mijn lijstje zetten. En wat heb je veel dierenvoer nodig zeg jeemig
pff! niet te geloven!! Krijg ik bij schattenhuis een Engeltje. staat dan dat ik 1 spel gratis mag spelen extra. als je dan op OK drukt dan gaan er verdikkeme gewoon 5 woudmunten vanaf !!!!!
Hier meiden die toevallig ook happy harvest spelen en zin hebben om op mijn gevangen dier te klikken?
Soms he word ik een beetje moe van het spel. Niet omdat ik het te lang speel maar vanwege alle bugs die erin zitten. Word ik gewoon bijna 10.000 levelpunten teruggezet, mijn ara is in ene niet meer volwassen dus het schiet allemaal niet echt op.
Als ik mijn Beertje eten wil geven dan staat er dat ik niet genoeg voer heb. maar mijn baby puinguin kon ik wel voeren. Als ze dus groter worden dan kost het extra voer ofzo??
ja dat beertje is ook een peuter. die kon ik niet voeren met het voer dat ik van jou kreeg. mn baby pinguin wel