Gewoon op je huisdier klikken!! Dan zie je de naam, en het level ook staan!! Hier gister de pindataak afgerond! En vandaag die taak met de 21 marmotten ed!!! Heb nu alleen nog maar de 9 potten in 1 keer slaan-taak en de miljoen munten-taak!!! Echt saai!!!
Als je het ding in gaat waar je cadeau's maakt kun je altijd lint in je verlanglijstje zetten want daar staat een hartje bij,. @ Skye, saai zeg dat je alles klaar hebt hier voorlopig nog niet
dankje! wie heeft er nog 2 elfeneierschalen voor me? heb ik weer een taak klaar en wie heeft er vlas staan die ik water kan geven?
zal even vlas voor je planten, hmm geen eierschalen meer over dus helaas. Geplant rechts boven staat het, bij de schedel
Krijg net weer een zinloos kadootje van iemand......een wezelaffiche!!! Pfff, wordt er nou gek van! Krijg zo vaak van die persoon onzin dingen, dat ik haar nooit meer wat stuur! Iemand dus een wezelaffiche nodig??? @Elsie: Moet ik wat mais voor je planten???
dat zou fijn zijn, moet er eigenlijk 6 water geven maar kan er bij jou dus maar 5 dus moet er dan nog 1 en dan nog 2 zonnenbloemen dus wie bied zich aan
hahah ik dus ook een wezelaffiche ik heb hem nog niet nodig gehad dus misschien voor mij niet helemaal zinloos ik persoonlijk kijk altijd !! naar de wensenlijst van mensen en als er niets in staat of iets in staat wat ik niet heb dan krijgen ze energie. jennie
kijk hetzelfde vriendje ik krege ook een wezelaffische ja vorige week was ik ze nodig maar nu niet meer zucht.
ik heb er 2 staan elsie je was een beetje te snel bij mij ik was nog bezig ik weet niet of je nog bij mij langs wil komen maar hij staat er hoor!! jennie
ik ben bij je geweest hoor! taak is behaald! nu moet ik weer andere dingen water geven, maar dat komt wel.
Hihihi ik herken het hoor, krijg bijna elke dag een cadeautje van deze persoon, altijd een verkeerd cadeautje. Vind heus niet erg om eens een verkeerde te krijgen, maar moet niet zo vaak zijn, dat is niet leuk. Nu met de huisdieren, moet je zoveel voer hebben, dat dat alleen maar in wensenlijstje staat en dan nog heb ik te weinig! Had ik nu maar geen 4 huisdieren