ik ben daar nog totaal niet mee bezig heb nog niet eens het dierenhok af maar ik zal even kijken , dat is toch die papieren zak bedankt voor de wierook en rook jennie
ik heb je er 3 gestuurd , blijkbaar toch een keer van iemand gekregen zonder dat ik er om gevraagd heb komt nu dus van pas jennie
ik heb nog 3 wierook nodig ik hou me aanbevolen als iemand het heeft jennie blijkbaar hebben heel veel buurtjes huisdierenvoer nodig
Ik heb 4 huisdieren en hoe groter die beesten worden hoe meer zakken voer ze per keer eten. Nu verbruiken ze er 3 per keer en dat zal vast wel meer worden. Ik voed ze nu maar 1x op een dag en dat gaat prima. Net als de paarse bloemen die ik heb staan die oogst ik maar 1x per 2 dagen want door een bug verdwijnen iedere keer de bloemen die er vanaf komen.:x Daar ga ik dus niet iedere 6 uur energie aan verspillen.
oh eten ze zoveel , ik moet het dierenhok afbouwen en ik heb een poes genomen ,daar laat ik het dan maar even bij wat balen van die bloemen die van mij komen wel goed aan ,maar goed daar heb jij niets aan jennie
Sorry dames!! Door problemen met internet (wordt er steeds afgegooid) heb snel iedereen hetzelfde kadootje gegeven! Sorry dus als je het niet nodig hebt!!
Huisdiervoer is 1 van de gratis kado's he voor de gene die dat niet wisten Sen: gefeliciteerd met je knul!
Goedemorgen dames. Ik heb nu voor een opdracht 10 wezelaffiches nodig. Woe wil me (vivianne) er sturen (dan kan ik hem in m'n verlanglijst zetten)... Alvast bedankt!