Ik ben nog niet zo lang bezig, ben dus ook nog niet ver Ben bij Frontierville op Facebook veeeeeeeel verder
wat ik me afvraag zie dat sommigen die update van 50 bosmunten hebben gehaald, ben dan wel nieuwsgierig is het nog wat bijzonders? Want vind het wel erg veel munten namelijk.
Dan zal ik me ook aanbieden... Ik ga nu ook voor de taartdozen! Moet er nog 7 dacht ik. @ Desmo: dank je wel voor de uitnodiging! Samantha
dank jullie wel voor het toevoegen. ben ook nog niet zover hoor faithe. heb ook nog steeds alle taartdozen nodig,nog 1 sate. nog hout en steen.moet bijna alle huisjes nog bouwen. dus voorlopig nog niet klaar. zit nu op level 22. mijn broer zit al op level 80. nou daar ben ik voorlopig nog niet hihi.
ariel heb je taartdoos ontvangen,dank je wel. ik geloof dat je die via een schaap ofzo moet krijgen. als ik bij de opdracht kijk,dan kan ik het niet helemaal lezen,de zin stopt halverwege. dus dat weet ik ook niet. gr tamara
nee de sate staat niet bij je gratis kado's. hij staat bij de varkens,als je die verzorgt dan zou je die dus kunnen krijgen.
Zo ben ik ook weer even en inderdaad ook benieuwd naar die 50 bosmunten actie. Ik heb het niet gedaan, vind het wel een beetje veel eerlijk gezegd. Volgens mij heeft Brenda het wel gedaan, ik zie een kroontje bij haar staan. Tammy ... zijn wij nu buurtjes? Ik weet echt niet meer welke Tamara ik nou heb, erg he Ik wil mijn taartdozen kwijt maar weet niet meer aan wie! Sate is het eerste (linker) plaatje bij de varkens. Daar moet je dus varkens voor verzorgen. Je kunt het alleen kado geven als je het zelf hebt, dus niet bij de gratis kado's
Ik heb net Samantha en Tamara allebei 5 taartdozen gestuurd. Ariel zijn wij al buren, dan kan ik er jou ook nog 5 sturen, dan zijn ze op *edit* Ariel ik heb je een uitnodiging gestuurd, we waren nog geen buren
Ik heb het idd wel gedaan het enigste wat er anders is is dat de slechterik niet meer komt omdat je een koning bent owja en je kan nu watermeloen oogsten maar die moest je wel eerst kopen voordat je hem kon gebruiken Voor de rest merk ik er weinig van en het is maar voor een maandje haha