wie kan mij een speigel,een hark en een wenskaart sturen???dan kan ik die weer in mijn wenslijst zetten,alvast bedankt. gr tamara
oh ik wil wel talent , schelpen, rook , wierrook mag ik van elk 10 stuks of is dat te hebberig jennie
Graag gedaan hoor! hier is trouwens nog steeds bouwmateriaal welkom Spiegels mag ook die spaar ik voor mn mannetje!
Ik heb vooralsnog interesse in de melkemmers ...bouwmaterialen heb ik nauwelijks en heb ik zelf nodig, sorry.
Heb net m'n spiegels en aardappelpurees aan m'n eigen mannetje gegeven ...ga morgen gewoon door met aardappels planten
hallo sinds gister speel ik ook forest story, echt een nieuwe verslaving voor mij. ik heb alleen niet zo veel vrienden/buren. wie van jullie zou mijn goede buur willen worden?? en zou me willen toevoegen? Marinda Ruiten hakvoort Profiel - hyves.nl alvast bedankt en tot ziens, ik kom dan ook natuurlijk bij jullie langs groetjes marinda
zoo ik ging net ff een buren rondje maar jeetje wat hebben jullie je bos georganiseerd zeg! hoe doe je dan?