dat viel mij ook al op wij zitten met de pinda taak , die vreet gewoon plek als ik straks klaar ben met die taak zal mijn tuintje er ook beter uitziet jennie
Raar en als je ververst elsie? dus f5 indrukt? @Spinnekop ja idd.. nog maar een week of 2 denk ik whaahha dan he ik hem wel af denk ik
@ Elsie, voor het kopen van die taak heb je ook aardig wat hout nodig en als je genoeg geld hebt staat hij al wel op groen dus misschien is dat het probleem nog, anders zou ik het niet weten. @pindataak, ik schiet aardig op nog 250 zaaien en nog ongveer 500 oogsten dus gaat de goede kant op, hopelijk krijg ik hem deze week nog af , maarja nadeel is dan wel dat ik dan echt bijna klaar ben met de taken, moet nog een keer veel geld verzamelen, in 1x de potten slaan en ben bezig met de laatste van de apentaak.
ik moet de 500000 taak nog wat een roty taak zeg en een beer verslaan voor een anjer taak maar heb geen bomen meer haha
die had ik van de week ineens klaar weg geld om pinda´s te halen heb er nu 1 terug gekregen met nog iets meer geld nodig zucht. Hier bomen genoeg maarja dara heb je niks aan, ik krijg ook geregeld bij het weerbericht ene volwassenboom, dus misschien heb jij di emazzel ook en anders 8 dagen geduld
@blaine weerbericht? waar vind je die cadeaus dan? want ik klik er wel op maar het komt niet in mn opslag :S
wat zijn jullie al ver met jullie's taken zeg. ik zit net bezig. zijn hier nog meer mensen net bezig of allemaal al een flinke tijd? groetjes marida
tamar ik heb je een vrienden verzoek gestuurd zodat ik je een taartdoos kan sturen. een kippepoot krijg je toch door het voeren en verzorgen van kippen? ik zit de hele morgen al bezig met voeren en verzorgen van de kippen van mij en mijn buren maar ik krijg maar geen kippepoot. klopt dit ?
Een kippepoot krijg je idd met het verzorgen van kippen.. ik zal anders even kijken of ik er nog 1 heb.. Voeg me maar even toe snuitje16.hyves.nl
hoeveel kippenpoten heb je nog nodig heb je er een gestuurd , maar heb er evt nog meer voor je laat even weten jennie
Als iemand nog een kippenpoot over heeft...ik hou me ook aanbevolen, ik krijg van alles bij het voeren van kippen, behalve die!
ik heb er maar 1 kippepoot nodig hoor. bedankt voor het sturen. lautjuhhh ik heb je uitgenodigd voor vrienden
naast je naam staan wolkjes en zonnetje, ik krijg het eigenlijk altijd wel er bij, staat gewoon in je opbergbox wat je krijgt maar je krijgt ook geregeld dingen van de collectie en die staan daar gewoon maar hebben vaak een rare naam. @ Ariel, heb je uitgenodigd. Heb wel 8 kippenpoten voor je mara zo veel ben je er volgens mij niet nodig