ik vond dat ook echt een rottaak, was blij toen ik eindelijk mn 12 bomen gekapt had en ik een andere taak kreeg
goede morgen zijn er al mensen aan het spelen? ik heb nog 5 taartdozen nodig voor een opdracht. heeft iemand ook iets nodig roept u maar dan prbeer ik het te bezorgen
Lautjuhhh heb ik jou al als vriend? Wie kan mij taartdozen, lint en 2 melkkannen sturen? dan heb ik eindelijk weer taken klaar
@mirell heb je 1 taartdoos en 2 melkkannen gegeven, als je lint ff in je favo lijst zet dn kan ikje wat linten sturen
Thnx ik heb nu de moederdag taak en droomland volbracht Nu moet ik de kapitein met vrienden verslaan, wie helpt me? whaha het spel wordt steeds leuker
Ik heb de kapitein ook een aantal rake klappen verkocht! Heeft er nog iemand riet over? De rest van de bouwmaterialen krijg ik redelijk binnen, allen het riet dus niet... Samantha
Is goed, maar wie was je ook alweer...? Gratis cadeautje heb je al gehad, maar zal ik je de komende dagen touw sturen dan? (rotan neem ik aan...?)
Ik heb begrepen dat je door kippen en ganzen te eten te geven, vossen krijgt. Maar ze komen maar niet tevoorschijn! Iemand tips
kan iemand mij 2 taartdozen toesturen, heb ik nodig voor een taak. lautjuhh als ik mn vrienden weer kan zien stuur ik je touw. zit nu druk te f5 en
@mina hoeft niet meer heb mn taak af! @ lobi heel veel eten geven.. kan lang duren!!! ik heb weer een taak af nog 4 te gaan