hertje had zich niet eens zo goed verstopt maar lag gewoon midden op mijn veldje. Maart heb je ingehuurd hoop voor je dat het gereedschap oplevert. Ik ben nog bezig met mijn dierenverblijf upgrade dus spullen daarvoor zijn welkom en staan in mijn wensenlijstje.
Maart ik heb je ook ingehuurd Heb ook een arm zielig hertje gevonden Wel leuk dat ze nieuwe dingen blijven verzinnen
mmm ik heb de opdracht verpest geloof ik drukte per ongeluk op het kruisje bij het hert.. dus die zal het niet halen denk ik..
Als die genegenheidsfactor 80 heeft. Je kan je huisdier kietelen met hobbelpaarden en dan gaat het getal iedere keer met 1 omhoog.
Er staat nog geen opdracht bij je moet eerst verband verzamelen denk dat het zelfde is al toen met het ei
zucht niet echt spectaculairr dus, jammer zeg. ik moet nog 2 verband dus als er nog mensen wat over hebben
Hallo allemaal, ik ben eigenlijk op zoek naar nieuwe vrienden in het spel Forest Story... veel vrienden vinden het spel niet meer interessant en zijn er mee opgehouden. Ook heb ik nog heel veel attributen nodig, wie kan me daar aan helpen? Groeten Akstra