Bij mijn taken moet ik nu zorgen dat ik mijn gebouwen afbouw, daarna kan ik pas verder. Bij mijn collectief moet ik alle bloemen nog, heb net mijn lijstje weer beetje geupdate, wellicht heb je hier wat aan?
Even off topic Hadden jullie wondertjes ook zo vaak de hik in jullie buik? die van mij heeft het 2/3x per dag en ze slaapt bijna nooit is alleen maar druk aan het bewegen en tegen me ribben aan te duwen met haar billen Heel me buik gaat op en neer
Akstra ik zie je nog niet als vriendje, klopt dat? Brenda, mijn meisje voelde ik bijna nooit. Dus ik zou zeggen: heerlijk, geniet ervan!!
Ik heb je toegevoegd, alvast bedankt voor het accepteren en toesturen! Ik heb nog heel veel uit de collectie nodig, alle bloemen nog en verder nog heel veel. Net mijn wenslijstje weer geupdate, wellicht heb je hier wat aan? Zal elke dag wat nieuws er in zitten, kijk maar of je dan wat kunt missen. Ik zit in level 32
Alles wat ik in de collecties in overvloede heb zal ik vanavond toesturen. Heb ik bij meer gedaan. Dan heb je nog even te gaan voor je Bren en mij hebt ingehaald.
Heeft iemand nog een uitgedroogde zonnebloem staan? ik moet er eentje verzorgen bij buren, maar niemand heeft een zonnebloem... Iemand???
Nee sorrie kan er evt wel 1 neerzetten en laten verdorren Bij mij zet het spel automatisch iedere keer verband in mijn wenslijst maar ben al voorzien dus heb er 1 over voor de liefhebber
Als je zou willen...zet maar neer! Ik heb geduld En verband is zeker welkom hier! Dus ik hou me aanbevolen!
Ik heb er eentje staan achter de gekleurde bloemen. Expres een beetje verscholen omdat iedereen hem anders heel lief laat opbloeien.