Ja gelukkig heb ik jullie nog om mee te kletsen vind het alleen gister en vandaag wel erg stil en ben zelf een type die heel graag werkt en niet stil kan zitten vandaar ook dat het mis is gegaan ben veel te druk geweest
senninha ik heb trouwens precies het zelfde als jou kreeg een bloem van de paarse plant en mooi dat hij niet telde
Ik werk zelf altijd op maandag/dinsdag/woensdagmorgen dus dan ben ik hier sowieso niet actief. En heb tot nu toe ook iedere avond wat, vanavond ook, dus kan alleen vanmiddag ff meekletsen Maar had ook wel het idd dat het rustig is ja! Vervelend dat je op zo'n manier rust moet nemen, gelijk ook vrij heftig door de harde buiken! Als het door moeheid of door bloeddruk oid kwam was het nog weer anders!
Watergeven van gewassen bij de buren werkt ook niet, na het verversen moet het gewas dezelfde tijd nog tot het oogsten dan daarvoor!
ja en nu had ik een gele anjer dus wou op ruilen klikken zegt tie fout in spel laat hij opnieuw op gele anjer weer weg en die kwam echt van de gele anjer plant af snap er niks meer van dus dat water geven bij de buurtjes heeft ook niet echt veel zin dus
Voor je zelf wel, want je krijgt er ervaring en taartpuntjes voor, maar voor degene waar je water geeft heeft het geen zin. Heb nog net ff opgelet, was een buurtje die gaf mijn pinda's water, ging ik ff naar ander buurtje en toen ik terug ging, was de actie van het eerste buurtje weer verdwenen. Voor de bomen en dieren geldt het niet, dat werkt gewoon! Ik heb het probleem gemeld en ze zouden het nakijken
dan ga ik denk maar andere meiden blij maken met mij bloemetjes ik heb de anjer namelijk al 1x en je hebt toch niks aan die paarse plant ik zelf heb de cactus, aronskelk en anjer compleet de andere moet ik nog
Wat heb je allemaal nog nodig van de bloemen? Heb nog wel eea van de collecties die ik toch compleet heb!
Het elfenei kan je kopen als de dierenwinkel af is. Het kost 10.000 munten. Daar zit dan weer een missie aanvast die je moet volbrengen.
Ja dat heb je idd als buurtje wel, de munten! Dus dat is sowieso lekker, maar ik vond het bij de pinda's juist zo lekker dat je iets sneller door de tijd heen was, vind het zo lang duren en zo saai, zo'n groen pindaveld
Komt dit misschien van de FS-hyves Zag het daar nl. precies hetzelfde staan haha. Maar wel leuk dat er weer nieuwe missies e.d. aankomen, maakt het spel weer wat leuker!!
Kan ik nu niet precies zeggen. Volgens mij heb ik nog niks van de aronskelk en de hyacint. En ik weet van de anjers dat ik alleen 2 witte heb (als ze er nog zijn straks ).
ik heb nodig: lotus: roze, oranje viooltjes: alles behalve roze hyacint: alles behalve geel chrysant: roze, blauw vlinderorchidee: roze, wit, oranje lelie: alles behalve blauw roos: roze, geel, wit heb ik over: Roos: blau, oranje Tulp: blauw Lelie: blauw cactus: 3x roze, 4x geel, wit aronskelk: blauw en wit Viool: roze anjer: roze, blauw, wit, oranje hehe dat was een getyp
ik geef vanaf nu gewoon alles weg wat ik al compleet heb 2x van een bloem een paarse hebben staan heeft toch geen zin