dames, hoop er vrijdag weer actief te zijn.. Ben bekaf.. vandaag gewerkt, morgen weer.. Lenn is nog steeds niet topfit en is de hele dag aan het hangen.. solly!
wat zijn jullie actief!! Ik heb nu vier vrienden via dit topic en geef ze elke dag iets van het lijstje. zit nog niet aan 30 vrienden, dus als je wilt ik ben nog op zoek naar 1 blok hout voor mijn warenhuis, en dan weer alle 5 de items voor alle andere gebouwen
Hallo, Ben nieuw hier en hoop hier gezellig mee te kunnen kletsen, ben helemaal weg van forest story, heb helaas nog niet zoeel vrienden en kom dus ook niet echt verder met het bouwen van de huizen enzo. Maar goed doe het ook pas sinds 1 weekje haha
Jee, ik heb pindadoppen nodig van de marmot, niet van de pindacollectie... nou moe Iemand die me kan helpen?
Oef ik ga ff kijken, en ook kijken hoe ik die kan versturen. Ik heb een wenslijstje gemaakt met wat ik nodig heb, weet alleen niet of jullie dat kunnen zien, ben echt een leek whaha
GEVONDEN!!!! Even een paar dagen te druk gehad en ja hoor, jullie waren zoek! Kom momenteel bijna niet aan FS toe, zal mijn leven weer gaan beteren !