Wil je 2 potloden van mij ruilen voor boekjes/vacht van jou!? Edit: nou ja, niet van jou zelf natuurlijk maar uit je verzameling voor het dierenverblijf
Helaas op het moment niet, hou het wel in de gaten @ Candijtje, vroeg me af of jij die pinda nog moet van de marmot want die kreeg ik net, maar zou zonde zijn als jij hem dubbel hebt straks dan kan ik er ook iemand anders blij mee maken . Iemand nog bloemen nodig. Heb dubbel. Roos, roze en blauw Tulp, blauw, geel en wit Lelie, blauw en geel Hyacint, geel cactus, roze, geel en wit aronskelk, roze, blauw en geel Lotus, wit Zoek nog. Roos, oranje vlinderorchidee, oranje chrysant, geel Hyacint, roze en oranje Tulp, roze en oranje viooltje, blauw, geel en wit Anjer, blauw en oranje Lotus, roze en oranje
Ik ben compleet (met de diertjes dan ) na die 2 van Dees. Er is vast nog wel iemand anders die er erg blij mee is. Of je geeft ze als cadeautje aan iemand als je over de 30 heen bent.
Ja maar ik bedoelde meer als Dees niet online zou zijn, zou ik ze ook over hebben voor je! Ik blijf er vast niet mee zitten
Nee heb ik niet, ook niet in mijn kado-lijst. Zou jij evt. wat spullen voor het dierenverblijf met mij willen ruilen? Zoek nog 3 boekjes en 4 vachtjes en heb 3 dieren / 1 ei / 2 potloden over!