Weet ik eigenlijk niet meer We wilden hem vernoemen (Jan Dirk), maar dat vind ik allebei niks die namen. Dan kom je snel op Yorick/Rick, dat soort namen. Maar ik vond Jarno wel een leuke korte naam, die je niet zo vaak tegenkomt
Dank je In mijn omgeving heet verder niemand zo, gelukkig Nu op zoek naar de volgende jongens- en/of meisjesnaam
Kon je 3 dingen uit je wensenlijstje geven, als je even ververst heb ik misschien nog meer voor je Ik heb je overal 1 van gegeven, als je meer nodig hebt roep je maar
moeilijk!! hihi, hier ook al aan het denken....jongens namen hebben we vorige keer compleet niet over gedacht...en alyssa haar naam is 3 dagen voordat we bevielen besloten hahaha, zo ook het geboorte kaartje....was nogal laat (schaam)
Lastig hè! Wil geen doorsnee naam, maar ook geen hele moderne naam! En wij vinden het vernoemen van onze ouders leuk, maar het is wel lastig. O o, dat is niet lang van tevoren bedacht haha, maar wel een erg leuke naam!! Geboortekaartje hadden wij wat langer van tevoren, maar dat scheelt me niet zoveel, gooien de meeste mensen binnen een week weer weg
Wel grappig dat al die dieren uit een ei komen. Mijn dochter van net 6 kijkt ook regelmatig mee dus die leert het gelijk verkeerd. Dat beren diertje is dat een vervolg op de dierenwinkel?
Zal zo ff kijken. Kan jij een taak kopen in de dierenwinkel!? Hij geeft bij mij niks!? Edit: heb je weer 2 stuks gegeven, dus je kunt weer verversen