Ja die heb ik en stuur ik nu naar je toe Edit: heb ze verstuurd!! Heb eventueel ook nog een huisdierenvacht voor je als je die nog nodig hebt!
@ Brenda, je hebt van mij vanmorgen sws wat gehad, sla je volgens mij geen dag over . @ Roerei, die heb ik zat als je nog nodig bent geef maar een gil. @ Dierenverblijf, zoek nog 2 kleurpotloden, 4 voetsporen lijst en 5 vachtjes. verde rnog druk bezig met de totempaal dus kado's daarvoor zijn ook welkom
Dat weet ik ingrid heb jou ook gestuurd heb je me bloempjes nog ontvangen had ze gelijk verstuurd toen het kon Maar was heel raar gisteren en vandaag weinig terug gehad van bepaalde mensen meeste van ZP wel gehad gisteren vandaag nog niet echt veel maar komt vast nog wel Ik moet ook nog veel voor dierenverblijf 2 potloden' 6 voetsporenlijsten 5 vachtjes
Iemand nog anjers nodig? Ik heb nog 1 roze, 3 blauwe en 1 oranje. ik zou ze graag voor 4 huisdiereieren of 4 potloden of 3 vachtjes willen ruilen
Ik zoek nog een oranje, dus graag. Huisdier komt er aan Ben er toch van overtuigd dat we wel vriendjes zijn waarom kan ik je nu niet vinden, heb je even je level voor me.