Zag het! Thanks! Nu ik geen leuke taken meer heb en ik niet in het dierenverblijf kan, ga ik maar weer verder met de totempaal lessen en vervolgens het kippenhok upgraden
pfff het staat er nu echt... 1000.000 sparen... maar kreeg voor de 500.000 wel 10 woudmunten... das nog iets dan
help... mijn dierenwinkel is af... maar wat nu? Als ik op taak klik, gebeurt er niks.. op elfenei ook niet
Ai! Jij dus ook niet, bij mij gebeurt er ook niks! Meld het ff op de community http://foreststory.hyves.nl/forum/5326998/lfCo/Bug_Missies_en_prestaties_verloren/ met je ID, ze zijn er mee bezig (zeggen ze )
Zo, heb iedereen weer ff een cadeau gegeven die mij wat gegeven had en willekeurig aangevuld tot 30. Morgen weer zo een ronde want ik heb echt teveel buren en te weinig overzicht van aan wie ik echt wat heb
sorrie heel mijn pc liep vast vandaar dat ik een beetje laat reageer heb ik wel vaker last van als ik forest story speel Maar misschien heb ik een paar bloemen waar jij iets aan heb?? mijn lijstje staat op blz 52 hij is alleen niet helemaal goed want heb vandaag een paar weggegeven