Is geen collectie, zijn gewoon de gratis kadootjes die je kunt sturen en het is nodig voor het bouwen van de dierenwinkel.
Ik heb mijn dierenwinkel ook af, en kon er gelukkig in en een taak kopen dus helemaal blij . Alleen in mijn schattenhuis die stomme slechterik weer zucht, kreng is dat zeg.
nee maar ik heb ook nog geen lama . Kan je helaas geen vachtje sturen staat niet in mijn lijstje met kado´s
Jemig jullie zijn allemaal al ver zeg! Brenda heb je Riet gegeven Joyce jou een potlood Patricia een blok hout Els een geloofskaart Veroon mest Renate en Senninha jullie staan niet in mijn lijstje heel raar
Bij mij zit de slechterik eral in vanaf vrijdag heb hem donderdag avond gebouwd en hij zat er gelijk in en is niet weggegaan heb dus 1x kunnen spelen
zo heb mijn kadootjes voor vandaag weer op, had wat dingen teveel voor de dierenwinkel dus vandaag echt iedereen wat kunnen geven dus dat is wel leuk . Ik zoek nu dus die eierschalen van de elf. En als ik genoeg geld heb moet er een kippenhok gebouwd en ben nog met de totempaal bezig dus bijna alles is welkom hier aan kado's
Ik had hem laatst al een keer weg gekocht want vond het ook niet leuk dat hij er alweer was, hoop dat ze die er nog eens uithalen stom ding.
wie weet waarom ik bepaalde dingen uit mijn opslagplaats niet cadeau kan doen gaat om een potlood en verpakkingstape staat geen cadeau bij
Daar ben ik sinds een week ook achter, je kunt ze wel kado geven maar dan als mensen het in hun wenslijstje hebben staan dan staat er bij hun een kado in de wenslijst en daar klik je op en dan zegt hij je hebt zoveel en kun je kado geven.