Wat is jullie ervaring met vossen??? Hoe krijg je die het snelst. Heb je genoeg aan 20 kippen en ganzen of moet je er echt meer hebben??? Gaat zoveel energie in verloren
Maar moeten de kippen volwassen zijn??? Heb nu 35 kuikens staan en al 5 keer gevoerd, maar nog geen vos gezien!
Bloemen Ik heb dubbel. Roos: roze Tulp: Blauw Lelie: Blauw en geel vlinderorchidee: wit cactus: 4 geel 3 wit Aronskelk: blauw Lotus:2 witte Ik heb nodig. Roos: wit en oranje Tulp: roze, wit en oranje Lelie: roze en oranje Vlinderorchidee: roze, blauw, oranje Chrysant, alle kleuren Aronskelk: roze, wit, oranje viooltje, blauw, geel, wit en oranje Anjer, blauw, geel en oranje ltus, roze, geel, oranje Hyacint: alle kleuren hmm ik heb duidelijk meer nodig dna ik dubbel heb
Ik vond wel dat je bij de volwassenkip sneller de vos kreeg, vaak als ik twee keer snel achter elkaar voerde had ik de tweede ronde 1 of 2 vossen.
dank je wel ben langs geweest zou je misschien ook 2 vlas neer kunnen zetten heb je een spiegel verstuurd
Brenda, heb ook vlas geplant. @ Dees, wauw, gewedlig zeg, start net op en heb veel kado's, hartelijk bedankt voor de bloemen, echt super!! Bloemen Ik heb dubbel. Roos: roze Tulp: Blauw Lelie: Blauw en geel vlinderorchidee: wit cactus: 4 geel 3 wit Aronskelk: blauw Lotus:2 witte Ik heb nodig. Roos: en oranje Tulp: roze, en oranje Vlinderorchidee: , blauw, oranje Chrysant, alle kleuren Aronskelk: roze, oranje viooltje, blauw, geel, wit en oranje Anjer, blauw en oranje ltus, roze, geel, oranje