@ Brenda, wat jij dubbel hebt aan bloemen heb ik zelf ook al. Bloemen heb over. Lotus, blauw en wit Anjer, oranje Aronskelk, roze, blauw en geel cactus, roze, geel en wit Tulp, geel Lelei, blauw Roos, roze, geel en blauw Heb nodig. Lotus, roze en oranje Viooltje, blauw geel en wit Hyacint, roze en oranje vlinderorchidee, oranje Chrysant, geel Tulp, roze en oranje Verder natuurlijk druk bezig, met mijn kippenhok en mijn huisdieren en totempaal, dus er is hier van alle snodig aan kado's
Heb niks om je te geven nog. Heeft iemand voor mij 1 riet en 1 blok hout? MilkHd, heb jou niet op hyves http://mirellaschulte.nl/ maar inderdaad zie mijn nieuwe nog steeds niet het moet echt opgelost worden grrrr:x
Heb het je gestuurd als je het binnenkort terug hebt dan graag ben met mijn kippenhok bezig en moet dus overal 15 van, daar ben ik voorlopig toch nog niet aan dus kan jij het nu beter even gebruiken
ow super dank je wel zodra ik het heb krijg je het terug ik krijg nu een taak koop 6 schapen en koop 6 volwassen schapen bedoelen ze daar niet mee verkoop 6 volwassen schapen?
Je moet er eerst 6 kopen en dan inderdaad verkopen als ze volwassen zijn En daarna nog koeien en kippen en ganzen, dus je bent nog wel eevn bezig met dieren voeren.
verstuurd Ik vond dat ook taken die je lekker snel klaar kan hebben, maarja je krijgt er ook niet zoveel voor