nee idd heb nu deze taak ook weer klaar 10 ossen verzorgen bij de buren 2 x plaatje 2 van de os en 2 x plaatje van vlas. maar kreeg 55 ervaringspunten en 100 geldstukken Bedankt voor het plaatje van de os!
graag gedaan, maar nu kap ik er mee voor vandaag heb genoeg weg gegeven . Nee hoor mijn man is thuis van het werk dus maar even samen wat eten.
Maar weer een lijstje bloemen er tegen aan gooien Bloemen die ik over heb: - 2 roze / 1 blauwe / 1 gele anjer - 2 gele / 2 oranje lotus - 6 blauwe / 1 gele aronskelk - 2 gele viooltjes - 1 gele hyacint - 4 roze / 8 blauwe / 8 gele cactus - 5 gele vlinderorchidee - 1 gele / 1 witte chrysant - 1 gele / 1 witte tulp - 1 roze / 5 blauwe lelie - 2 blauwe / 5 gele roos Bloemen die ik nog zoek: - oranje tulp - blauwe / witte / oranje hyacint - blauwe / witte / oranje viooltje Edit: 1 roze anjer is naar Senn, heb er nog 1 over!
dit is niet mijn lijstje dit is die van blaine zal mijn lijstje hier onder zetten ow zie nu net dat je het ook als blaine haar lijstje zag hihi blond!
heb ik nodig: lotus: roze viooltjes: wit, oranje hyacint: roze, blauw, wit, oranje chrysant: roze lelie: oranje, wit heb ik over: Roos: blauw, 2x oranje, geel Tulp: blauw, wit Lelie: 2x blauw, 1xgeel cactus: 8x roze,1x blauw 5x geel, 1xwit, 1x oranje vlinderorchidee: geel hyacint: geel aronskelk: wit dit is mijn lijstje
Dan moet je eens tomaten proberen! Bij mij kwamen ze ook niet bij de klavertjes, maar wel veel bij de tomaten!! Hier nog steeds die vossentaak. Wordt er gestoord van!!
Wie heeft er een verdorde zonnebloem staan.... en mag ik hem herstellen Nog op zoek nr 1 abrikoos, van de collectie abrikozenboom....