hmm ik kreeg die taak pas toen ik een echtgenoot had weet je zeker dat je die nog niet hebt? Is ook een taak om die te krijgen dan moet je luxe kleding enzo maken.
Ik heb voor jou: Roze vlinderorchidee roze chrysant roze en oranje aronskelk Graag zou ik van jou willen: gele lelie witte vlinderorchidee
@Brenda, foei , Ingrid. Jij nog belangstelling voor bloemen die ik dubbel heb? @ Dees, kan ik jou ergens blij mee maken want heb de bloemen uit je lijstje neit. @ Butterfly, heb ze verstuurd.
Zo meiden ben ik weer een keer! Was even een paar dagen niet hier ivm met mijn vmk kon even geen zwanger zijn aanhoren sorry! Wilde even laten weten dat ik eindelijk mijn laatste pinda's heb staan!! Whoehoe eindelijk een eind in zicht met die opdracht! Nog lekker voor onze vakantie! Zaterdag gaan we weg! Kan ik nog iemand blij maken met iets heb niets teruggelezen.
Je hebt dan als het goed is nog een opdracht staan om die te krijgen heet iets van huwelijk voor bereiden ofzo.
Ow hoi ingrid haha zwangerschapsdementie Ja ik heb belangstelling in bloemen want ik heb nog bijna geen bloemen Moet alle rozen nog alle tulpen alle lelies alle vlinderorchidee's behalve geel chryssant roze blauw oranje hyacint alle kleuren behalve geel cactus wit oranje en heb 4 gele dubbel aronskelk wit/groen oranje viooltje allemaal behalve roze lotus allemaal anjer roze geel en wit/groen zo hehe