ga eens even kijken!! Edit: Nee hoor, nog steeds niet!!! Mijn dierenwinkel werkt ook nog steeds niet! Super irritant
dank je en jij hebt je bloemetje (heb zelf nog niet veel bloemen) maar ik heb veeeeeeel geduld !!! jennie
Je zou toch een blauwe roos van mij krijgen!? Of wil je liever een andere bloem!? Edit: heb je oranje lotus gestuurd!
Tsjonge heb even lekker geslapen was om 6 uur al op omdat ik moest werken. Ga nu weer lekker spelen, iemand nog wat nodig?
wit viooltje had je niet meer toch? dan wil ik deze graag van jou en die 3 krijg je van mij Edit: verzonden
heb ik nodig: lotus: roze viooltjes: wit, oranje hyacint: blauw, wit, oranje lelie: oranje, wit heb ik over: Roos: 2x oranje, geel Tulp: blauw, wit Lelie: 2x blauw, 1xgeel cactus: 8x roze,2x blauw 5x geel, 1xwit, vlinderorchidee: geel hyacint: geel aronskelk: 2x wit, 1x oranje dit is mijn nieuwe lijstje mocht net weer oogsten
dan heb je mazzel bij mij zit hij erin vanaf dat ik hem gebouwd heb mocht maar 1x spelen 9 dagen terug
senninha ik heb net een aardappelpurree gekregen tijdens het oogsten heb hem naar je verstuurd bedankt voor het lenen