haha het kan dus nog erger happy me kga ondertussen maar eens verder met bedenken wat ik met de kamer van mn zoontje ga doen. over ruime 2maanden jarig en hij krijgt nieuw bed, vind dat daar ook een nieuwe inrichting bij hoort manlief is daar echter niet zo mee eens, kost m weer geld haha
Hier graag energie!!!! Hier ook weer de slechterik geslagen, maar bij mij is hij er wel elke keer na 3 dagen weer uit! En vorige week de hele week kunnen slaan en kwam alleen de slang, geen slechterik gezien! Over 3 dagen mag ik dus weer!
ah arme man haha wij moeten ook maar eens beginnen met de babykamer alleen manlief is niet zo enthousiast die blijft maar roepen we hebben nog zat tijd onderhand ben ik 23 weken voor je het weet staat de kraamhulp binnen rond de 27/28 weken en hebben nog bijna niks
Wie wil mij een geschilferd ei toesturen zodat ik m in mn wensenlijstje kan zetten? wil m ook wel weer terug sturen.. vanavond speel ik weer, dus heeft geen haast.. Net heerlijk geslapen met Lenn op de bank en nu even met het eten aan de gang..
De dik gedrukte heb ik je gestuurd. Heb jij voor mij een blauwe lotus, een wit viooltje en een roze hyacint? Edit, ik zag dat e.e.a. al vergeven was.
haha mannen wat is dat toch met die mannen altijd hier stonden de babymeubels + alle bijbehorende spullen pas toen ik ruime 7maanden zwanger was box stond er pas 3weken voordat ik ging bevallen
Ach, die box heb je toch niet gelijk nodig vond ik Wij hebben hem pas gekocht nadat onze zoon is geboren!
Ik moet 15x bloemen water geven, ik had bloemen gekocht maar die kan ik geen water geven, welke bloemen kan ik dan het beste kopen?
Je moet 6 uur wachten voordat je de bloemen water kunt geven. Heb je de bloementaak helemaal afgerond dat er een bloem in je opslagplaats komt!?
please wie stuurt er energie naar mij toe hoe doen jullie dat toch ik zit zo snel zonder energie en jullie blijven maar kippetjes sturen jennie level 32
ik zit ook aardig zonder energie hoor ben al een kip kwijt aan alleen mijn bloemen water geven en dan nog een kip of meer voor mijn dieren ik wacht gewoon netjes elke keer een half uur/ uur en dan heb ik weer iets energie en nu is mijn energie weer op dus nu ga ik langs me buurtjes
Ben bezig met de bloementaak, moet 500 voedsel behouden en dan nog 15x bloemen water geven, de bloemen die ik heb kan je geen water geven die heb ik al een week, heb al 15 eiken gekapt. Wie heeft er een elfen ei voor mij?
die taak moet je als het goed is kopen in de dierenwinkel van het elfen ei ik kan zelf mijn taken niet zien in de dierenwinkel weet niet of hij bij jou het wel doet?
Dan heb je dus niet de bloemen die je met bloementaken kan verdienen, maar sieraden Je moet een taak in de bloemenwinkel kopen, daar krijg je een bloem voor terug, die je iedere 6 uur kan water geven!