ik ga ook weer naar bed...voel me echt belabberd...en moet morgen hele dag werken..hoop dat het lukt.....werk met voedsel en dat wekt nu alleen maar kokhals neigingen op. Ga boven ff lezen, manlief ligt voetbal te kijken hier op de bank..en vind ik dus geen bal aan. maar kan niet vele meer in fs doen...alles al gedaan....heb al 50 buren bezocht...niets erbij gedaan had geen zin in....maar verder...tsjah...het is een beetje saaai zo met die pinda's....hihihi
* breekt in er is hier vast wel iemand die mij kan vertellen waar ik de huisdierentaak kan krijgen.. ik heb het huis af maar die is leeg :s hoe krijg ik daar taken in? * breekt uit
Helaas is dit een fout in het spel sommige krijgen taken andere niet ik krijg ook helaas geen taken ze zijn er mee bezig om het op te lossen
Meid rust lekker uit voetbal zou ik ook niet voor opblijven Veel succes morgen met werken hoop dat je de dag een beetje door komt!
Hehe, einde is nu echt in zicht, nog 413 pinda's oogsten en nog 52 zaaien Gelukkig ook mijn 500000 taak gehad, alleen beetje zonde van de munten Nu op naar de miljoen Ga zo maar eens slapen, truste iedereen!!
heeft er iemand misschien linten voor mij moet nette kleding stukken maken en totempaal lessen kopen heb er 10 nodig
Ik zal hier vandaag niet zoveel zijn want krijg vanmiddag bezoek en moet nog het e.e.a. regelen voor de bbknoei vanmiddag. Manlief ligt nog te slapen dus komt het helaas op mij neer. Maar hij vroeg of ik hem om 14 uur wakker wilde maken dus dan heeft hij nog een uur waarin hij nog wat zaken kan doen. Daarom heb ik ook iedereen een kippetje gestuurd en morgen kijk ik weer naar de wensenlijstjes.
Veroon welke veronique ben jij? Ik twijfel weer. dan zal ik je inhuren Wil er iemand mijn vlas weer tot leven wekken, er waren er een paar verdord. Heb weer kado's uitgedeeld. Bloemen. Ik heb nog nodig. Viooltje, blauw en wit Hyacint, oranje Tulp, roze en oranje heb ook nog wel wat dubbel, maar niet zoveel meer, al het een en ander uitgedeeld en geruild de afgelopen dagen, dus wie heeft de laatste nog voor mij?