Ik heb je ook ene uitnodiging gestuurd, ik ben Petra Maar weet niet of het gaat werken, de nieuwe buren van 3 dagen geleden heb ik ook nog steeds niet in mijn lijstje
branda, ik zie jou ook nog steeds niet. wat is je hyves? kijken of ik je nog kan uitnodigen. mirella, jou heb ik wel als hyve vriend zie ik. maar nog steeds niet in fs. volgens mij werkt dat Uitnodigen via fs spel zelf wel. want heb 2anderen wel in mn fs lijstje nu eindelijk. maar weenie hoe dat precies moet
Nou hier wil het niet meer lukken. Nieuwe vriendjes zijn niet zichtbaar en keer op keer wordt ik eruit gemikt. Ga er maar even mee stoppen, misschien zie ik jullie later vandaag. En dus sorry voor degenen die nog niks hebben gehad ... ik kan niks weggeven vandaag :x
ik zie je ook nog niet, heb je net een uitnodiging verstuurd via de game, dacht misschien helpt dat nog.
hey meiden, ik heb even een vraagje, hoe kom je aan een elfen ei?? Kun je dat ergens kopen, moet je dat krijgen of nog ergens sparen? Ik heb mijn dierenwinkel verder wel af...
heeft iemand dat laatste plaatje van de collectie koe nodig? heb er net toevallig 1 gekregen en heb ook 3 maisbladeren in de aanbieding