Hey meiden, heeft er nog iemand een bloempot over (of meerdere) Ik heb ze nodig maar kan ze niet in mijn wensenlijstje zetten
Nee bij mij hetzelfde probleem. Je bent al wel een hyvesvriend maar geen buur. Nou ja, zal binnenkort wel goedkomen en dan hou ik me aanbevolen voor die bloempot Hmmm, ik heb geen Marloes bij mijn vrienden zie ik nu. Is je Hyvesnaam anders?
Bijna verlof zie ik Kun je het allemaal nog een beetje volhouden? Voor de rest weer iedereen cadeautjes gegeven en omdat ik veel vriendjes heb, ook uit eigen voorraad Nu lekker nog even bankhangen en dan op tijd naar bed. Ben trouwens die pindataak nu al zat, maar ben nog maar een week bezig.
Bloemen. Ik heb nog nodig. Viooltje, blauw en wit Hyacint, oranje Tulp, roze en oranje Heb nog dubbel. Roos, roze en blauw Tulp, geel cactus, roze, blauw, geel en wit aronskelk, blauw en geel Lotus, blauw en wit
mijn laatste pinda's zijn morgen klaar, maar denk dat ik misschien vanavond de laatste voor de taak al kan oogsten. Butterfly, ja nog 2 dagen werken en dan verlof!!! Gaat prima hoor, ben wel regelmatig moe, maar hb was wat laag en ook niet gek met 2 rondrennende kindjes
wie heeft er nog 1 huisdierenvacht? dan kan ik mijn dierenwinkel afmaken, en wat wil je ervoor terug? els level 33